м. Рівне, Курчатова, 34
zakaz@west.rv.ua

Просування в Facebook у Рівному

Створення веб-сайтів, просування

Просування в Facebook Рівне: 10 способів і покрокова інструкція

Просування в Facebook Рівне – процес нешвидкий. Але якщо вибрати правильну стратегію, а не займатися ним “для галочки”, можна знайти своїх клієнтів практично в будь-якій сфері – від одягу до лізингу підйомних кранів.

🔥У цій статті ми описали десять дієвих способів просування через Facebook.

Просування в фейсбук сторінки, групи або пабліку

У Facebook можна просуватися трьома способами: просувати особисту сторінку, групу або бізнес-сторінку. Для просування компанії найбільше підходить третій варіант.

Причин тому кілька:

  • В особистому профілі ви не зможете використовувати назву компанії чи магазину – тільки ім’я і прізвище. А якщо і вдасться “обдурити систему”, вказавши замість імені бренд, то Facebook в будь-який момент може виявити порушення.
  • Функціонал групи заточений під спілкування, а не під продажу і брендування. Логотип в групі можна поставити тільки на аватар, геометки і контактну інформацію встановити неможливо, робити таргетинг в групі не можна.
  • Просування групи в Фейсбук утруднено, тому що в ній немає статистики і неможливо відстежувати ефективність.
  • Пости в групі мають низьке охоплення і погано відображаються в стрічці.

Переваги просування сторінки в Facebook

  1. На сторінці можна зробити брендовані обкладинку і аватарку.
  2. Сторінки добре індексуються і відображаються в пошуковій видачі.
  3. Публікації передплатників з’являються на публічній сторінці тільки після схвалення модераторами – під час вашої відсутності ваш паблік не закидають спамом і негативом.
  4. На сторінці можна налаштувати блок з контактами і відгуками.

Можна націлити і оцінювати ефективність в розділі Статистика.

  1. Посилання на сторінку коротше, ніж на групу, легше запам’ятовується і красивіше виглядає.

Тепер поговоримо про те, як використовувати Фейсбук для просування послуг і товарів. Наша інструкція універсальна, підійде і тим, і тим.

Реклама в Facebook, фейсбук Рівне: інструкція по кроках

Створіть аватар і обкладинку

реклама фейсбук рівнеРеклама в фейсбук facebook Рівне розпочинається з аватара та обкладинки, вони можуть містити не просто назва вашої компанії, але і оповіщати передплатників про акції та знижки, запрошувати на заходи або повідомляти іншу інформацію.

Рекомендований мінімальний розмір аватара – 170х170 пікселів. Але краще робити картинку більш високої роздільної здатності, щоб вона добре відображалася на великих моніторах.

Те ж правило відноситься і до обкладинці – рекомендуємо робити її розміру 1702Х630. Маленька обкладинка погано виглядає на моніторі з високою роздільною здатністю, навколо неї багато чорного поля. Обов’язково дотримуйтесь пропорції – якщо їх не дотримати, Фейсбук розтягне або стисне зображення.

Встановіть шаблон

Бізнес сторінка підходить для просування компанії в Facebook ще й тому, що можна вибрати дизайн відображення. Увійдіть в налаштування сторінки, виберіть режим редагування і перед вами відкриється список доступних шаблонів з описом.

Facebook пропонує спеціальні шаблони для послуг, магазинів, некомерційних організацій, сторінок на політичну тематику і так далі. Обраний шаблон можна редагувати, підганяючи під свої потреби. Для магазину ви зможете додати товари, для сторінки серверів налаштувати цільове дію по кнопці.

Заповніть інформацію на сторінці

Типова помилка просування груп і сторінок в Facebook – заповнювати не всю інформацію про компанію. У кого-то немає переліку послуг з цінами, хтось не додає коментарі та фото, а у кого-то навіть сфера діяльності вказана нерозбірливо. Тут діє правило, як з сайтом – користувач з перших секунд повинен розуміти, куди він потрапив і що його чекає на сторінці.

Вказати дані про компанію можна в розділі Інформація в бічному меню.

Додайте кілька реальних фотографій: товарів, співробітників, офісу. Вони відразу кидаються в очі і “чіпляють” краще, ніж стокові фото.

Ми закінчили зі створенням сторінки на Facebook і її оформленням. Тепер переходимо до головного – просуванню постів в Фейсбук.

Регулярно постіть хороший контент

Це простіше сказати, ніж зробити, але якщо на вашій сторінці регулярно (хоча б 2-3 рази на тиждень) будуть з’являтися корисні і цікаві пости, люди будуть підписуватися на вас самі, навіть без платного просування у фейсбук Рівне.

Контент може бути продаваючим або інформаційним. У SMM і просуванні на Facebook вже багато років працює правило 70 на 30, тобто ви постите 70% інформаційного контенту і тільки 30% продає.

Ось кілька найбільш ходових ідей для Інфоконтент:

  • – покрокові інструкції, як зробити щось;
  • – добірки книг, сервісів, фільмів і т.д .;
  • – статистика по вашій темі – у вигляді графіків, діаграм;
  • – смішні і надихаючі цитати;
  • – опитування аудиторії в коментарях (такий пост буде з’являтися в стрічках друзів того передплатника, який залишив коментар);
  • – фото ваших співробітників, офісу або продукції;
  • – думки користувачів;
  • – свіжі відгуки, новини, анонси нових публікацій на сайті;
  • – кейси і корисні поради;
  • – думки експертів у вашій ніші;
  • – рекомендація сервісу або інструменту, який буде корисний вашій аудиторії;
  • – ваша історія про що завгодно цікавому: від того, як ви здавали іспит, до того, як відкрили магазин;
  • – пропозиція подискутувати про те, що зараз на слуху: “А ви вже купили Спінера?”, “А ви б вклалися в біткоіни?” І так далі.

Що стосується форматів постів, то вони не обов’язково повинні бути у вигляді тексту і картинки. Робіть інфографіку, записуйте відео (для хорошого охоплення завантажуйте відео на Facebook, а не давайте посилання на Youtube).

Для кращого просування постів в Facebook Рівне питайте думки у передплатників, спонукайте їх коментувати. Це не тільки зробить сторінку більш жвавою, але і збільшить охоплення.

Згадуйте користувачів в постах

Всі друзі згаданого користувача побачать пост у себе в стрічці, а це в рази збільшить охоплення. Крім того, самій людині буде приємно, що його за щось дякують або просто згадують.

Щоб згадати користувача, при наборі поста введіть “@” і почніть вводити ім’я того, кого хочете згадати. Вводите його до тих пір, поки Facebook не запропонує вибрати передплатника зі списку.

🥇Замовити рекламу у фейсбук Рівне за тел, вайбер: (067)-11-80-625 та розкрутка та просування у фейсбук рівне ціни (050)-202-67-87, адреса: м. Рівне, вул Курчатова, 34