Проведення PR-кампаній

Оприлюднено Оприлюднено в PR в інтернеті

Для втілення в життя якісної PR-кампанії може бути недостатньо продумати оригінальну стратегію та сформулювати основну ідею кампанії. Ефективний піар буде, по-справжньому, ефективним, якщо вміло та послідовно втілити потрібні механізми проведення PR-кампанії в реальність. Для цього, буде замало бажання та цікавих ідей, – для цього необхідні суто професійні навики, які здобуваються на протязі багатьох років. Необхідна робота журналіста, маркетолога, копірайтера та , інколи, ще багато професіоналів. Піар Рівне – це студія Вест.

Основні переваги піару в Інтернеті:

* Низька ціна. Ефективна піар-кампанія може коштувати в 5-20 разів дешевше від аналогічної (з тим же ефектом) кампанії в класичних ЗМІ
* Охоплення величезної аудиторії. Про Ваші товари чи послуги дізнається величезна аудиторія користувачів, адже Інтернет не має кордонів та обмежень.
* Миттєвий ефект. Лише в Інтернеті можливий миттєвий ефект від піар-акції – зацікавлений користувач може відразу оформити замовлення в онлайні. Порівняйте з видом продажу через акції в друкованих ЗМІ – скільки часу мине від прочитання до покупки і скільки шансів є для того, щоби читач вирішив не робити покупку.
* Тривалість. Якщо Ви замовили (як один з інструментів) розміщення рекламних статей – вони будуть зберігатись довічно і, цим самим, Ви можете одержувати прибутки від піар-кампанії, навіть, через тривалий проміжок часу, після її завершення.
* Іміджеве позиціонування. Всім вже відомо, що користувач Інтернету – людина мисляча і свідома, здатна аналізувати і запам’ятовувати, розвиватися і впливати на інших. Проведення піар-кампаній втілює багато завдань, зокрема, виконує іміджеву функцію – про Ваш товар чи послугу користувачі не тільки дізнаються, але і запам’ятають Ваш бренд. Це, в свою чергу, принесе прогнозований тривалий ефект для просування Вашої продукції на ринку.
* Швидкий старт. Якщо Ви маєте розроблену PR-кампанію – Ви можете розпочати її впроваджувати вже за кілька годин, а не чекати дні чи тижні на друк реклами чи статей в ЗМІ.
* Зручний аналіз результатів. В Інтернеті легко відслідкувати ефект від проведеної піар-акції, який буде виявлятись у збільшенні відвідуваності Ваших сайтів та збільшенні об’єму проданих товарів та послуг. Крім збору статистичних даних Ви можете проводити онлайн-опитування, яке дасть змогу покращити Вашу продукцію та віднайти нові шляхи її впровадження на ринку.

Професійні рекламісти мережі наших агенцій проведуть ефективну піар-кампанію з дотриманням всіх правил PR-технологій, враховуючи всі фактори ринку, конкурентного середовища та особливостей товарів, послуг чи проекту, який просувається.

Основним напрямом проведення піару є проведення PR-кампаній в Інтернеті, але можливе втілення Ваших піар-акцій класичними способами – через друковані ЗМІ, радіо та телебачення. Якщо Ви зацікавлені в ефекті від впровадження нових послуг чи товарів – звертайтесь до професіоналів своєї справи!